W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Loading...
Dziękujemy! Konferencja już za nami. Sprawdź jakie wydarzenia organizujemy w najbliższym czasie.

O wydarzeniu

kiedy
22.09.2021

region
CEE

formuła
Online

E-commerce w Polsce odnotował rekordowy wzrost w minionym roku. Według prognoz ekspertów PwC, wartość polskiego rynku e-commerce w 2026 będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Co to oznacza dla Ciebie i Twojego biznesu? To, że nie możesz zignorować tego trendu, jeśli chcesz rozwijać swoją sprzedaż!

Weź udział w E-commerce Trends Summit – jedynej takiej konferencji w Europie Środkowo-Wschodniej – i odkryj nowe możliwości wzrostu dla Twojej firmy! Jak co roku spotykamy się w gronie ekspertów, by dzielić się wiedzą, praktycznymi rozwiązaniami i narzędziami. Jeśli zajmujesz się e-commerce, to nie może Cię zabraknąć!

Poznaj tematy, które poruszymy podczas wydarzenia

Poznaj tematy, które poruszymy podczas wydarzenia

  • Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę handlu elektronicznego?
  • Jak personalizacja oparta na sztucznej inteligencji podnosi sprzedaż?
  • Analiza danych w celu przewidywania wyborów konsumenckich
  • Jaki AI może odpowiadać na zapytania konsumenta i umożliwić obsługę klienta 24/7?
  • Rozwiązania w rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR / VR) – jak stosować je w biznesie?

  • 5 sposobów na poprawę obsługi klienta w e-commerce
  • Cyfrowy klient – kim jest i jak zmieniły się jego zachowania zakupowe?
  • Jak można poprawić ścieżki zakupowe online?
  • Jak przeprowadzać szybkie i wartościowe badania konsumenckie?

  • Najnowsze trendy w płatnościach: szyfrowanie, kryptowaluty i blockchain
  • Innowacyjne funkcje płatności w Twoim sklepie internetowym
  • Dywersyfikacja opcji płatności – dlaczego warto ją mieć w sklepie?
  • Jak zapobiegać atakom hakerskim i kradzieży cennych danych klientów?

  • Jak tworzyć spersonalizowane treści, aby zadbać o osobiste doświadczenia klientów?
  • Marketing konwersacyjny – jak wykorzystać go do budowania relacji z konsumentami?
  • Jak optymalizować czas wysyłek komunikatów dzięki Single Customer View?
  • Jak zautomatyzować obsługę klienta poprzez chatboty i boty głosowe?

  • Logistyka w e-commerce – od czego zacząć?
  • Jakie są główne różnice w logistyce dla e-commerce a tradycyjnej?
  • Jakie czynniki mają wpływ na realizację działań logistycznych?
  • Centra logistyczne e-commerce – jak skutecznie zarządzać łańcuchem dostaw?

Dla kogo jest konferencja?

Prezesi, właściciele i członkowie zarządów firm B2B i B2C, poszukujący możliwości wzrostu dla organizacji.

Specjaliści, dyrektorzy i menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż online i rozwój e-commerce w firmie.

Osoby prowadzące własny sklep internetowy, chcące rozwijać swój biznes i zwiększać sprzedaż.

Eksperci

dr Witold Jankowski, Prezes ICAN Institute

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

Boguslawa (Bogy) Skowronski, Co-founder and Board Member, MIT Enterprise Forum CEE

Boguslawa (Bogy) Skowronski
Co-founder and Board Member, MIT Enterprise Forum CEE

Phil Budden, Starszy wykładowca, MIT Sloan School of Management

Phil Budden
Starszy wykładowca, MIT Sloan School of Management

Rafał Wasyluk, Head of EMEA, Commerce CoE, VMLY&R

Rafał Wasyluk
Head of EMEA, Commerce CoE, VMLY&R

Magdalena Krasoń-Wałęsiak, eCommerce Manager, GS1 Poland

Magdalena Krasoń-Wałęsiak
eCommerce Manager, GS1 Poland

Hubert Walczak, Head of eCommerce, ROHLIG SUUS Logistics S.A.

Hubert Walczak
Head of eCommerce, ROHLIG SUUS Logistics S.A.

Łukasz Wyglądała, strategy lead & co-founder e-com.house

Łukasz Wyglądała
Strategy lead & co-founder e-com.house

Karolina Duchnowska, Open Channel Manager, Lexmark Polska

Karolina Duchnowska
Open Channel Manager, Lexmark Polska

Łukasz Dubina , Dyrektor E-COM & VAS Raben Logistics Polska

Łukasz Dubina
Dyrektor E-COM & VAS Raben Logistics Polska

Jakub Żołędziewski, Key Account Manager, x-kom

Jakub Żołędziewski
Key Account Manager, x-kom

Vlad Stoica

Vlad Stoica
Client Director, Central & Eastern Europe, Salesforce

Małgorzata Gawrysiak

Małgorzata Gawrysiak
Country Sales Director, Genesys Polska

Paweł Kubisiak

Paweł Kubisiak
Editor-at-Large, ICAN Institute

Łukasz Stebelski

Łukasz Stebelski
Head of Strategy, eStoreMedia

Agenda

09:25 – 09:30
Rozpoczęcie konferencji, przywitanie uczestników
09:30 – 10:00
Ewolucja sprzedaży po Covid-19: nowe trendy i niepewności + sesja Q&A
dr Witold Jankowski
dr Witold Jankowski
10:00 – 10:05
Studio
10:05 – 10:35
ID produktu jak kompas w dżungli danych
Magdalena Wałęsiak
Magdalena Krasoń-Wałęsiak, GS1 Polska
10:35 – 10:40
Studio
10:40 – 11:10
Praktyczny business case przejścia do chmury – wywiad Genesys z Klientem i Partnerem na temat rezygnacji z systemu on-Prem na rzecz Clouda
Małgorzata Gawrysiak, Genesys
11:10 – 11:15
Studio
11:15 – 11:45
Treści produktowe jako klucz do zwiększania sprzedaży online + sesja Q&A
Rafał Wasyluk
Rafał Wasyluk
11:45 – 11:50
Studio
11:50 – 12:10
Sprint w e-print, czyli rozwój firmy Lexmark w e-commerce
Karolina Duchnowska
Karolina Duchnowska,
Lexmark
Jakub Żołędziewski
Jakub Żołędziewski,
x-kom
12:10 – 12:15
Studio
12:15 – 12:55
Debata ekspercka: Logistyka w dobie pandemii. Cyfrowa rewolucja czy stopniowa ewolucja?
Moderator:
Paweł Kubisiak, Editor-at-large, Ican Institute
Paneliści:
Hubert Walczak
Hubert Walczak, Rohlig Suus
Łukasz Dubina
Łukasz Dubina, Raben
12:55 – 13:00
Studio
13:00 – 13:20
Convert More Shoppers with a Better Ecommerce Experience
Vlad Stoica
Vlad Stoica, Salesforce
13:20 – 13:25
Studio
13:25 – 13:45
Frontem i backendem do przyszłości - technologiczne trendy w e-commerce, w które warto inwestować
Łukasz Wyglądała
Łukasz Wyglądała, e-com house
13:45 – 13:50
Studio
13:50 – 14:20
Platformy e-commerce w korporacjach + sesja Q&A
Bogy Skowronski
Bogy Skowronski
14:20 – 14:25
Studio
14:25 – 14:45
Winning e-commerce Brand sales with the Perfect Store model: people, technology and processes
Łukasz Stebelski
Łukasz Stebelski, eStoreMedia
14:45 – 14:50
Studio
14:50 – 15:20
Innovation through the pandemic: ecosystems and e-commerce in the coming decade + sesja Q&A
Phil Budden
Phil Budden
15:20 – 15:25
Podsumowanie i zakończenie konferencji

Partnerzy

ORGANIZATOR

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PATRONAT HONOROWY

PARTNERZY KONFERENCJI

PATRONATY MEDIALNE

Nawiąż z nami współpracę

Jesteś ekspertem albo chcesz zostać partnerem wydarzenia i zaangażować się w jego organizację?
Skontaktuj się z nami:

dr Marek Dietl, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie

Współpraca
Ewa Szczesik
dyrektor media & marketing solutions
  e.szczesik@ican.pl
  +48 664 933 232

dr Marek Dietl, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie

Merytoryka
Magdalena Bryś
project manager
  m.brys@ican.pl
  +48 664 042 042

Karolina Starko, marketing project manager

Media
Karolina Starko
marketing project manager
  k.starko@ican.pl
  +48 784 507 967

Alicja Pągowska, marketing manager ds. eventów

Organizacja
Natalia Piasecka
project manager
  n.piasecka@ican.pl
  +48 606 483 600