14 WRZEŚNIA 2023 | ONLINE

E-commerce w czasach AI

Generuj rekordową sprzedaż online i podbijaj nowe rynki

E-commerce Trends Summit już za nami!
Sprawdź jakie wydarzenia organizujemy w najbliższym czasie!

SPRWADZAM

icona E-commerce w czasach AI icona E-commerce w czasach AI
Promocja

Bądź tam, gdzie kształtuje się przyszłość e-commerce

Marzysz o wysokiej sprzedaży i lojalnych klientach, którzy nie porzucają koszyków w Twoim sklepie? Czas zamienić marzenia w konkretne efekty! Dołącz do 4. edycji E-commerce Trends Summit i spotkaj się ze światowymi ekspertami od e-handlu. Zdobądź wiedzę, która pomoże Ci nie tylko wyrabiać założony budżet, ale go przekraczać i pobijać rekordy w sprzedaży!

Czego dowiesz się na konferencji

Poznaj listę najważniejszych zagadnień, które poruszymy wraz z ekspertami.

Zwiększanie zysków

Jak utrzymywać, a nawet zwiększać rentowność e-commerce i optymalizować koszty w obecnych realiach rynkowych?

AI w sprzedaży online

Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, by generować rekordową sprzedaż?

Sprzedaż wielokanałowa

Marketplace i omnichannel – jak przygotować się na nowe trendy, szanse i zagrożenia?

Ekspansja zagraniczna

Jak podbić zagraniczne rynki? Praktyczne wskazówki do udanej ekspansji e-commerce

Logistyka i nowoczesne płatności

Logistyka i nowoczesne płatności: jak skrócić czas dostaw i ułatwić ścieżkę zakupową, aby klienci chętnie powracali do naszego sklepu?

icona glob

Dlaczego warto wziąć udział?

Otrzymasz potężną dawkę wiedzy, inspiracji i rozwiązań, która pozwoli Ci sprostać obecnym wyzwaniom w e-commerce: rosnącym oczekiwaniom klientów, spójności w różnych kanałach sprzedaży, cyberbezpieczeństwu i logistyce. Weźmiesz udział w sesjach Q&A z ekspertami i zadasz pytania na nurtujący Cię temat. Bez obaw, zapewniamy tłumaczenie symultaniczne, dzięki czemu język nie jest barierą w zdobywaniu wiedzy.

Oprócz wiedzy od ekspertów zyskujesz także:

  • Półroczny dostęp do materiałów z konferencji
  • Certyfikat potwierdzający zdobycie wiedzy
  • Szkolenie ICAN Businnes Advisor® „Podejmowanie decyzji”
  • E-book „Doświadczenia klientów” Simona Clatworthy’ego
  • Roczną subskrypcja „MIT Sloan Management Review Polska” (pakiet GOLD)

Dla kogo jest E-commerce Trends Summit

Nie jesteś pewien, czy to wydarzenie dla Ciebie? Sprawdźmy to! Dołącz do nas, jeśli:

icona 1

Zależy Ci na podkręceniu sprzedaży oraz zwiększeniu zysków i liczby klientów.

icona 2

Zastanawiasz się, jak AI może pomóc w rozwoju Twojego e-commmerce.

icona 3

Chcesz ulepszyć swój sklep internetowy i dostarczać najlepszy customer experience.

icona 4

Zamierzasz wejść na zagraniczny rynek i chcesz dobrze się przygotować do ekspansji.

icona 5

Myślisz o tym, jak zaistnieć w marketplace’ach i wykorzystywać potencjał omnichannel.

icona 6

Zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą online i chcesz zyskać mocny fundament wiedzy.

Setki osób z branży e-commerce są już z nami. Dołącz do nas!

Zobacz, ilu uczestników i ekspertów zgromadziliśmy na poprzedniej edycji. W tym roku mierzymy jeszcze wyżej!

723
uczestników
19
prelegentów
23
partnerów
logo DIMAQ

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ

Kto wystąpi na konferencji?

Swoimi doświadczeniami podzielą się światowi i polscy eksperci, w tym autorzy „MIT Sloan Management Review Polska” – magazynu uczelni nr 1 na świecie.

portret Andrzej Jacaszek, DBA

Andrzej Jacaszek, DBA
Wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute

portret Krzysztof Albrychiewicz

Krzysztof Albrychiewicz
Dyrektor Strategiczny

portret Martin Adams

Martin Adams
AI Entrepreneur and Futurist

portret Paweł Fornalski

Paweł Fornalski
Founder & Executive Chairman, IAI (IdoSell & IdoBooking)

portret Pedro Amorim

Pedro Amorim
Associate Professor (with habilitation) at Industrial Engineering and Management Department at FEUP, professor at Porto Business School

portret Jan Kinal

Jan Kinal
Prezes Zarządu, Setugo.pl

portret Justyna Skrorupska

Justyna Skrorupska
Ekspertka rynku e-commerce

portret Piotr Lenczewski

Piotr Lenczewski
Leasing & Customer Experience Manager w Prologis

portret Marcin Susmanek

Marcin Susmanek
Członek Zarządu i COO w Alsendo

portret Piotr Sprzęczka

Piotr Sprzęczka
Dyrektor Zarządzający w LOGWIN POLAND

portret Patrycja Magdalena Ostrowska

Magdalena Ostrowska
Ekspertka w EXATEL S.A zajmująca się rozwojem zaawansowanych usług bezpieczeństwa

portret Patrycja Magdalena Ostrowska

Maciej Sawina
E-commerce Manager w Mondi Group

portret Marek Jaguszewski

Marek Jaguszewski
Dyrektor Sprzedaży w Mondi Bags w Polsce

portret Mateusz Gołębiowski

Mateusz Gołębiowski
CEO, Pryzmat Media (MindPack)

portret Jerzy Biernacki

Jerzy Biernacki
Head of Operations w Miquido

portret Łukasz Sztuczyński

Łukasz Sztuczyński
ecommerce director w GroupM

Agenda

09:00 - 09:10
Rozpoczęcie konferencji, przywitanie uczestników
portret Joanna Koprowska
Joanna Koprowska
redaktorka MIT Sloan Management Review Polska
portret Paulina Kostro
Paulina Kostro
redaktorka MIT Sloan Management Review Polska
09:10 - 09:40
Pandemiczne przyśpieszenie e-commerce
portret Andrzej Jacaszek, DBA
Andrzej Jacaszek, DBA
Wiceprezes i dyrektor zarządzający ICAN Institute
09:40 - 10:10
Myths of Online Delivery: Using Data and Analytics to Unveil What Customers Truly Want
portret Pedro Amorim
Pedro Amorim
Associate Professor (with habilitation) at Industrial Engineering and Management Department at FEUP, professor at Porto Business School
10:10 - 10:35
Jak zadbać o cyberbezpieczeństwo w e-commerce? Trendy, specyfika, metody ochrony?
portret Magdalena Ostrowska
Magdalena Ostrowska
Ekspertka w EXATEL S.A
10:35 - 11:00
Logistyka mądrze skalowana
portret Piotr Sprzęczka
Piotr Sprzęczka
Dyrektor Zarządzający w LOGWIN POLAND
11:00 - 11:25
Pudełko czy worki papierowe? Jak spakować eCommerce?
portret Maciej Sawina
Maciej Sawina
E-commerce Manager w Mondi Group
portret Marek Jaguszewski
Marek Jaguszewski
Dyrektor Sprzedaży w Mondi Bags w Polsce
11:25 - 12:00
Czego AI NIE zrobi w Twoim e-commerce? Praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami w e-commerce
portret Krzysztof Albrychiewicz
Krzysztof Albrychiewicz
Dyrektor Strategiczny
portret Łukasz Sztuczyński
Łukasz Sztuczyński
ecommerce director w GroupM
12:00 - 12:25
Efektywne zarządzanie ostatnią milą w e-commerce
portret Marcin Susmanek
Marcin Susmanek
Członek Zarządu i COO w Alsendo
12:25 - 13:00
PRZERWA
13:00 - 14:00
Debata ekspercka: AI w E-commerce
Prowadzący:
portret Joanna Koprowska
Joanna Koprowska
redaktorka MIT Sloan Management Review Polska
Paneliści:
portret Jan Kinal
Jan Kinal
Prezes Zarządu, Setugo.pl
portret Justyna Skrorupska
Justyna Skrorupska
Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej
portret Paweł Fornalski
Paweł Fornalski
Founder & Executive Chairman IAI (IdoSell & IdoBooking)
portret Jerzy Biernacki
Jerzy Biernacki
Head of Operations w Miquido
14:00 - 14:30
Rentowność e-commerce w czasach kryzysu
portret Paweł Fornalski
Paweł Fornalski
Founder & Executive Chairman, IAI (IdoSell & IdoBooking)
14:30 - 15:30
Debata ekspercka: Logistyka w e-commerce
Prowadzący:
portret Paulina Kostro
Paulina Kostro
redaktorka MIT Sloan Management Review Polska
Paneliści:
portret Piotr Lenczewski
Piotr Lenczewski
Leasing & Customer Experience Manager, Prologis
portret Piotr Sprzęczka
Piotr Sprzęczka
LOGWIN POLAND
portret Mateusz Gołębiowski
Mateusz Gołębiowski
Pryzmat Media (MINDPACK)
15:30 - 16:00
Beyond the Hype - How Generative AI can Drive Connection and Commerce
portret Martin Adams
Martin Adams
AI Entrepreneur and Futurist
16:00 - 16:10
Zakończenie konferencji
portret Joanna Koprowska
Joanna Koprowska
redaktorka MIT Sloan Management Review Polska
portret Paulina Kostro
Paulina Kostro
redaktorka MIT Sloan Management Review Polska

Partnerzy

Organizator

Partnerzy merytoryczni

Patronaty honorowe

Partnerzy wydarzenia

Patronaty medialne